پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در عین حالی که ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، آغازی برای اعلان طرح «معامله قرن» بود، اما شیطان بزرگ بداند، آزادی قدس خون‌بهای شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام(ره) به نام «روز جهانی قدس»، دسیسه طراحان و غاصبان قبلۀ اول مسلمین را ناکام و جان تازه ای به مقاومت بخشید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: وجود دو جبهه استکبار و مقاومت در منطقه که در مقابل هم قرار دارند، ترامپ را بر آن داشت، برای اعلام قدرت و آغاز مرحله جدید، «سیدالشهدای مقاومت» را به شهادت برساند.

وی تصریح کرد: در پویایی و زنده بودن مسیر امامین انقلاب در خصوص استراتژی آزادی قدس، همین بس که شهید حاج قاسم سلیمانی، حامی و پشتیبان فسلطین بود و همگان او را «شهید قدس» می‌خوانند.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: شهادت «سیدالشهدای مقاومت» خون تازه ای را در وجود جوانان فلسطینی وارد کرد که سستی و عقب نشینی در مقابل اشغالگران در کار نیست و تا آزادی قدس و سرزمین فلسطین، همچنان ایستاده ایم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: رسانه های عربی، به جای اینکه «مدافع قدس» باشند، غلام زرخرید امپراطوری خبری دنیای استکبار بوده و به دنبال فرقه گرایی، مذهب گرایی، عرب و غیرعرب و تشتت در جبهه مسلمین هستند و اهداف صهیونستها را عملی می کنند.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: آنچه ملت‌ها را در بعد از انقلاب اسلامی، متحد نموده، چیزی نیست جز روز «جهانی قدس» که ابتکار امامین انقلاب بوده و ادامه و تقویت این رسالت جهانی خار چشم دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل است.

وی در پایان گفت: روز قدس، روز حمایت از اسلام، انقلاب اسلامی و در یک کلام، روز حیات مجدد اسلام، مانور قدرت مسلمین، خصوصا جبهه مقاومت و زمینه سازی و آمادگی آزادگان عالم برای ظهور منجی موعود(عج) خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha