چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 901214
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
شمس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، در حکمی حجت الاسلام فلاح مبارکه را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خان یزد منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، با توجه به اتمام مدت مدیریت حجت الاسلام سید حسین حسینی، در حکمی حجت الاسلام حسین فلاح مبارکه را به عنوان مدیر مدرسه علمیه خان یزد منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد:

جناب حجت الاسلام آقای حسین فلاح مبارکه

با توفیقات خداوند منّان و عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) احتراماً نظر به شایستگی و توانایی جنابعالی ، شما را به عنوان مدیر مدرسه علمیه خان شهرستان یزد به مدت یک سال منصوب می نمایم.

مقتضی است با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات، برابر شرح وظایف و آیین نامه های مربوطه با تدبیر و برنامه ریزی مناسب در امر اداره مطلوب مدرسه علمیه و تربیت و آموزش طلاب گرامی کوشا باشید و با تعامل سازنده با اساتید بزرگوار و معاونین محترم مدرسه ، موجبات خشنودی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم گردد.

از اساتید بزرگوار و معاونین محترم مدرسه انتظار می رود شما را در این مسئولیت مهم و الهی یاری فرمایند

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواهانم.

محمد شمس 

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لازم به ذکر است مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید مدرسه علمیه خان، صبح روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در مدیریت استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha