جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الدعمی

استاد دانشگاه کربلا با اشاره به نقش سرداران شهید مقاومت در راستای مبارزه با صهیونیسم تصریح کرد: با حضور و تلاش افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، اسرائیل به اهداف خود در منطقه نرسیده و هر روز بیشتر از گذشته ضعیف می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، دکتر منیر عبدالعالی الدعمی طی سخنانی در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با اشاره به چالش های فلسطینیان و عرب های ساکن فلسطین اظهار داشت: اسرائیل می‌ خواهد با استفاده از تعصبات مذهبی بین مردم این منطقه نفرت ایجاد کند و به این وسیله برخی از گروه های مذهبی منطقه را به خودشان ملحق کنند.

وی افزود: آن ها تلاش می‌ کنند تا بذر فتنه را بین مسیحیان و مسلمانان بکارند و از این طریق به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به این که خود مسیحی ها می‌ دانند که وحدت با مسلمانان اهمیت زیادی دارد، گفت: چالش دوم، یهودی سازی قدس شریف است به این معنا که آنها می‌ خواهند هویت شهر قدس را تغییر داده و آن را تبدیل به یک شهر یهودی کنند.

عبدالعالی الدعمی بیان داشت: آنها تلاش می‌ کنند تا زمین های قدس را مصادره و جغرافیای سرزمین های اشغال شده را گسترش دهند و می‌ خواهند شهر قدس را از اهالی مسلمان و افراد بومی خالی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اسرائیلی ها همچنین می‌ خواهند در ترکیب جمعیتی فلسطین، دست ببرند تا بتوانند حاکمیت خودشان را در این منطقه تقویت کنند و این اقدام همان طور که به جامعه مسلمانان قدس آسیب می‌ زند برای جامعه مسیحیان هم آسیب دارد و به همین خاطر وحدت مسیحیان و مسلمان ها ضروری تر به نظر می‌ آید.

این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به نقش سرداران شهید مقاومت در مبارزه با صهیونیسم گفت: با حضور و تلاش افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی اسرائیل به اهداف خود در منطقه نرسیده و هر روز بیش از گذشته ضعیف می‌ شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha