سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معصومه ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: روز قدس اختصاص به مکان و سرزمین خاصی ندارد بلکه در این روز همه آزادگان فارغ از هر ملیت و نژادی، ندای آزادی خواهی و رهایی از اشغالگری را سر خواهند داد و آن را به گوش جهانیان می رسانند.

معصومه ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمانان جهان است از این رو سرزمین فلسطین برای مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: اکنون این سرزمین طی چندین دهه مورد تجاوز قرار گرفته و حاکمیت آن غاصب است و حمایت دولت های استکباری باعث انزجار مردم و اعلام بیزاری شده است.
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه طرح یاری گری از مظلومان در روز قدس اجرایی می شود گفت: همدردی و همراهی با مردم داغدیده، کودکان غزه، خراب شدن خانه ها و از بین رفتن دارایی ها در روز قدس تجلی می شود.
ظهیری ادامه داد: پشت شعارهایی که در روز قدس و آزادی خواهی داده می شود نشأت گرفته از شعور اجتماعی و اخلاقی است و هر روز بر تنفر ملت های آزادی خواه از استکبارهای جهانی را بیشتر می کند.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس یکی از جلوه های اعلام انزجار از استکبار است گفت: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم فضای مجازی می تواند به موضوع اشغالگری، انحصارطلبی، زیاده خواهی و استکبار ستیزی کمک کند.
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: امسال از سوی حوزه های علمیه سراسر کشور سمینارهایی با حضور متخصصان عرصه بین الملل برنامه ریزی شده است تا اجرایی شود.
وی ادامه داد: همچنین گروه های تبلیغی به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه، عربی و اردو به موضوع روز قدس خواهند پرداخت تا از این طریق با تعامل در جهان، پیام استقلال خواهی فلسطینی ها را سر دهند.
ظهیری بر تولید محتوا و ساخت فیلم هایی با مضامین حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت: در گذشته فیلم هایی در زمینه مظلومیت فلسطین ساخته شده است که در این زمینه باز هم ظرفیت و جای کار وجود دارد.
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: ارائه مقاله، صدور قطعنامه و راه اندازی پویش هایی در فضای مجازی به آزادی خواهی فلسطینی ها کمک خواهد کرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha