پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نرگس عزیزی/مدیر معصومیه یزد

حوزه/مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد گفت:روز قدس، روز اظهار خشم و نفرت از کسانی است که در خیالشان نیل تا فرات را طراحی کرده اند، در حالی که نقش بر آب کشیده اند و امسال با شهادت حاج قاسم سلیمانی دلیلمان برای انتقام سخت تر و محکمتر خواهد بود.

نرگس عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با گرامی داشت فرارسیدن روز جهانی قدس و با قرائت آیه کریمه «نصر من الله و فتح قریب و بشرالصابرین»، ابراز کرد: روز قدس نماد برائت جستن همیشگی از رژیم غاصب صهیونیستی و روز بیزاری از کسانی است که با تجاوز و تعرض به سرزمین دیگران برای خود هویتی جعلی و ساختگی به پا کردند.

وی افزود: روز قدس، روز اظهار خشم و نفرت درباره کسانی است که جز برتری طلبی مرام و مسلکی ندارند و شیوه آنها زورگویی و کشتار است و در خیالشان نیل تا فرات را طراحی کرده اند در حالی که باید بدانند نقش بر آب کشیده اند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) تصریح کرد: روز قدس، روز حمایت از آزادی‌خواهان جهان و  روز همیاری و همدردی با مظلومان است همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت از مظلومان را سرلوحه زندگی و جهاد خود قرار داده بود.

عزیزی ادامه داد: روز قدس فرصتی برای تحقق بخشیدن به آرزوی دیرینه پدارنمان درباره آزادی قدس شریف و روز به پا خاستن برای آزاد کردن ستمدیدگان از چنگال زرپرستان و زورگویان گویان جهان است.

*بهره مندی از فضای مجازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس

وی تأکید کرد: امسال اگرچه نمی‌توانیم مثل سال های پیش این حضور را در خیابان های شهر به نمایش درآوریم و به رخ جهانیان بکشیم، اما تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا از فرصت فضای مجازی حداکثر استفاده را بنماییم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) اذعان کرد:  ما به خوبی آگاهیم که ظهور و بروز ایمانمان در گرو بیزاری جستن از دشمنان خدا از جمله اسرائیل غاصب و کودک کش است پس لحظه‌ای درنگ و لحظه‌ای سستی نمی‌ورزیم.

عزیزی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی شهید قدس بود و شهادت او اراده مسلمانان جهان را برای آزادی قدس مصمم تر کرد و امروز صدای ما از هر زمان رساتر و دلیلمان برای انتقام سخت تر و محکمتر خواهد بود.

وی گفت: طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) و فعالان شبکه های مجازی از چند روز مانده به روز قدس فعالیت خود را در خصوص اهمیت روز قدس در فضای مجازی آغاز کردند و امروز نیز به همین مناسبت دو سخنرانی مجازی در این مدرسه علمیه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و یکی دیگر از علمای یزدی با موضوع روز جهانی قدس برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر عابدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    محتوای خوبی بود خدا قوت.