پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید فطرت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی پور نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عباس فطرت از روحانیون برجسته هند را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی پور نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عباس فطرت از روحانیون برجسته هند را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

قال الامام الصادق علیه السلام: اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

درگذشت عالم ربانی و محقق و نویسنده علی مقام و شخصیت انقلابی و با بصیرت مرحوم علامه سید حسن عباس فطرت موجب تاسف و اندوه فراوان شد.

این عالم سخت کوش عمر شریف خود را صرف تقویت مذهب اهل بیت(ع) و نشر معارف اسلامی به صورت کتاب و مقاله و حضور گسترده و مستمر در سمینارهای علمی و تاسیس حوزه علمیه امام رضا(ع) نمود و آثار گرانقدری از خود به یادگار گذاشت و پس از یک دوران بیماری دار فانی را وداع گفت و همه را در غم و مصیبت فرو برد، لذا این ضایعه اسفناک را خدمت حضرت ولی عصر(عج) و حوزه های علمیه و علمای بزرگ هندوستان و خانواده مکرمه آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان و صاحبان عزا مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha