شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده جامعه المصطفی در هند:

حوزه/ حجت الاسلام المسلمین رضا شاکری نماینده جامعة المصطفی در هندوستان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی محمدی روحانی برجسته هند را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام المسلمین رضا شاکری نماینده جامعة المصطفی العالمیه در هندوستان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی محمدی روحانی برجسته هند را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


قال الإمامُ الصادق (علیه السلام) " إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلَمَ فِی الإِسْلامَ ثَلْمَةً لا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ "
با تأسف وتأثر فراوان، خبر درگذشت عالم فرزانه و روحانی انقلابی مرحوم حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ محمد علی محمدی (رحمة الله علیه) مدیر وموسس محترم حوزه علیمه «نور الهدی» در شهر«ممبی» را دریافت کردم .
این عالم جلیل القدر، فردی انقلابی و ثابت قدم و از ارادتمندان حضرت  مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) به شمارمی رفت و تا پایان عمر وفادارانه درکنار انقلاب اسلامی باقی ماند و از آرمان های به حق آن دفاع نمود . 
آن مرحوم که عمری را در راه تبلیغ ودفاع ازمبانی واصول مکتب اهل بیت (علیهم اسلام)  صرف کرد .
این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای جامعه روحانیت و حوزه‌ های علمیه و شیعیان هندوستان به ویژه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم می باشد.
اینجانب این مصیبت را به محضر مقدّس حوزه های علمیه و علمای هندوستان ، خصوصا بیت شریف آن مرحوم و دیگر بازماندگان آن مرحوم از جانب خود و مجموعه کارکنان نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان تسلیت گفته و از خداوند رحیم ، پاداش شایسته ،  علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسألت می‌نمایم.

رضا شاکری
رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha