سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید علیرضا عبادی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دنیای استکبار همه ی سرمایه های خود را گذاشت تا خرمشهر را برای خود نگه دارد، اما وقتی نیروهای باایمان، انقلابی، مسلمان و مومن آن طلسم را شکستند، سحر استکبار را باطل کردند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در جمع پرسنل تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: فتح خرمشهر، تنها یک فتح نبود بلکه بطلان و سحر استکبار را به زیر پا گذاشت.

وی افزود: بعد از دو جنگ بین المللی که غربی ها بر جهان تحمیل کردند، حکومت لات ها، بی منطق ها و وحشی ها در سطح جهان به وقوع پیوست که این موجب ننگ جوامع بشری بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: پس از جنگ جهانی دوم کشورهای غربی با سوء استفاده از حالت روانی، ترس و وحشتی که بر مردم جهان حاکم شده بود، فقط از دنیا باج می گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود، یعنی بر دوران استعمارگری استعمارگران خاتمه داد.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس، تنها یک کشور یا یک صدام و حزب بحث با ما در جنگ نبود بلکه کل دنیا در خدمت صدام بودند و با انواع جنایات، او را حمایت می کردند.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: دنیای استکبار همه ی سرمایه های خود را گذاشت تا خرمشهر را برای خود نگه دارد و موانع طبیعی، نظامی، نیروی انسانی، تسلیحاتی و.. آن را به عنوان یک طلسم ناشکستنی تعریف می کردند، اما وقتی نیروهای باایمان، انقلابی، مسلمان و مومن آن طلسم را شکستند، سحر استکبار را باطل کردند و به ملت های جهان جان دوباره دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پس از فتح خرمشهر، شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد، گفت: امروز یک عده دزد بین الملل، اشغالگر و غاصب قدس، به پشتیبانی همین کشورهای به اصطلاح متمدن اما بدتر از هر وحشی، هر ظلمی را انجام می دهند و آن را توجیه می کنند.

وی تصریح کرد: طلسمی که در خرمشهر شکست، طلسم ناباوری بود و بطلان آن طلسم، طلسم باور «ما می توانیم» بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ارتش پرادعای رژیم صهیونیستی که در عرض 6 روز در جنگ با برخی از کشورهای عربی پیروز شده بود، امروز نه در مقابل یک کشور، بلکه در مقابل یک منطقه کوچک به نام غزه چنان به شکست وادار می شود که ادعایش خفه می شود، اینها آثار فتح خرمشهر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود، مطرح کرد: امروز زمینه ها روز به روز برای منطق، برهان، حکمت و فلسفه ی حکومت و اجرای عدل فراهم می گردد.

وی اضافه کرد: یقین بدانید که دنیا به نحو دیگری رقم خواهد خورد و انسان ها خودشان را باور خواهند کرد و ملت ها بر اساس عقل، وجدان و عدالت طلبی به هم خواهند پیوست و ناشایسته ها را کنار خواهند زد و وحدتی بر اساس وجدان، دین و وحی حاصل خواهد شد که زمینه سازی ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج)خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با ظهور حضرت مهدی(عج) به این دوران پست، بی منطق و حکومت لات ها و ستمگری ها خاتمه داده خواهد شد و خوشا به حال شما که همواره در خط مقدم برای مردم جهان سنگر به سنگر پیش می روید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: پیروزی آینده که پیروی حق، عدل و منطق است، مال شما است و خدا کند که ویروس منحوس استکباری در هر قالب اروپایی، آمریکایی، صهیونیست و هر گروه و حزبی که دیده و فکرشان دنباله روی این فکر پست است از میان برداشته شود تا انسان جایگاه خودش را پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha