شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسماعیل تدینی اوقاف سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و نشر معارف اسلامی از طریق این بستر، کانال‌های امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در ماه مبارک امسال راه‌اندازی شد و بالغ‌بر ۸ هزار نفر از این فضا بهره معنوی بردند.

حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: با گسترش استفاده عموم مردم از بسترهای به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی، لازم دیدیم از این بستر جهت اشاعه فرهنگ ناب اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم، لذا کانال‌هایی بنام امامزادگان شاخص در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، از وجود ۸ روحانی مستقر در قم و روحانیون مستقر در بقاع متبرکه سطح استان و همچنین مدیران فرهنگی و رابطین روابط عمومی بقاع متبرکه جهت تولید و انتشار محتوای متناسب در این کانال‌ها استفاده شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نظر داریم نسبت به گسترش فعالیت‌های بقاع متبرکه و امامزادگان در بستر فضای مجازی اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام‌ تدینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی هم از طرف هیئت‌امنای بقاع متبرکه و هم از طرف مردم مؤمن و خدا جوی استان از این طرح انجام شد.

وی گفت: باید تلاش کنیم علاوه بر انجام اقدامات به صورت‌های سنتی گذشته، خود را به فناوری‌های روز نیز مجهز کرده و از بسترها و امکانات موجود نسبت به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمانی استفاده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما در جهت گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به ساده‌ترین شیوه به مراجعین است.

وی افزود: بر همین اساس سامانه میز خدمت الکترونیک اوقاف و امور خیریه به آدرس my.oghaf.ir راه‌اندازی شده و تمام مخاطبین اداره کل اوقاف و امور خیریه در منازل خود و با مراجعه به این سامانه می‌توانند امورات موردنظر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha