پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: وحدت و برادری از پیام های اصلی اسلام و قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، صبح امروز در خطبه های عید سعید فطر سنندح اظهار داشت: وحدت و  برادری از پیام های اصلی اسلام و قرآن کریم است.

امام جمعه سنندج افزود: امروز حل تمامی مسایل بشریت، برادری و وحدت است به ویژه در بحث مبارزه با کرونا باید یک همدلی واحد در جهان حکمفرما باشد و در این شرایط ویژه یکدل و یکصدا باشیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه داد: خوشبختانه مردم کردستان در بحث مبارزه با بیماری کرونا به صورت منسجم و یکدل در صحنه حضور داشتند و این خود مایه تقویت روحیه جامعه در برابر این ویروس منحوس گردید.

ماموستا رستمی اظهار کرد: اسلام، دین عدالت و مودت و مساوات  است. در این دین، هیچ تفاوتی بین فارس و عرب نیست و تنها چیزی که باعث برتری انسان‌ها بر یکدیگر می‌شود، تقوا و پرهیزگاری است.

این عالم اهل سنت در پایان به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران و رزمندگان، عزت‌مندانه و با شرافت، در برابر ۳۷ کشور دنیا ایستادند و اجازه ندادند در دوران جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha