جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به یاد داشتن زحمات شهدا را بر همگان ضروری دانست و افزود: شهدا با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در پی تعطیلی نماز عید سعید فطر حرم حضرت زینب(س) حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تبریک این عید، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان امسال با وجود کرونا متفاوت بود و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات تعطیل شده بود مردم علی رغم شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشده بودند که جای قدردانی و تشکر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم که روز عید فطر را روز دریافت جایزه الهی عنوان کرده بودند، تاکید کرد: برندگان مسابقه الهی در روز عید فطر جایزه خود را دریافت می کنند که همانا بهره مندی از مغفرت و تقرب الهی است.

وی ادامه داد: کسانی که در این مسابقه مردود شدند وای به حالشان که پیامبر در وصف آنها فرمودند شقی و بیچاره کسی است که در ماه رمضان از غفران الهی محروم شود.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به یاد داشتن زحمات شهدا را بر همگان ضروری دانست و افزود: شهدای ما با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا را نباید فراموش کنیم چرا که حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود از همه کسانی که در احیای روز جهانی قدس تلاش کردند، تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha