سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: مجلس یازدهم باید در رفع تورم و تقویت اقتصاد جهادی وارد عمل شود و نواقصی که در مجلس دهم داشت را برطرف کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم از 7 خردادماه اظهار داشت: اولویت اصلی مجلس یازدهم باید رفع تورم و تقویت اقتصاد باشد تا زمینه‌های تولید در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: نمایندگان باید ازنظر اقتصادی زمینه‌های توانمندی مردم را فراهم کنند به‌هرحال مردم تحت‌فشار اقتصادی هستند و مجلس می‌تواند با وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی ابراز داشت: اولویت دیگر مجلس یازدهم باید استقلال کشور باشد درواقع مجلس یک نهادی  است که می‌تواند زمینه‌های استقلال کشور را فراهم کند.

وی بیان داشت: در مجلس دهم شاهد بودیم که برخی از لوایح با جهت‌دهی‌هایی که با قوانین کشورهای غربی سازگار بود به صحن علنی مجلس می‌آمد که باید در این زمینه نمایندگان هوشیار باشند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: مجلس یازدهم باید با ارکان و نهادهای دیگر نظام هماهنگ باشد و برای خودش ساز جداگانه نزند.

وی با انتقاد از مجلس دهم تأکید کرد: مجلس دهم هرگز نتوانست انتظاراتی که از آن می‌رفت را برآورده کند و اهل عمل و کار نبود و به‌خصوص درزمینهٔ اقتصاد تصمیم‌گیری‌های خوبی انجام نداد.

این استاد حوزه ادامه داد: این به این معنا نیست که همه نمایندگان دوره دهم خوب نبودند بلکه به‌صورت کلی مجلس دهم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha