چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ رزمایش کمک مومنانه مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه

حوزه/ به همت سپاه بیت المقدس کردستان، در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۵ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به همت سپاه بیت المقدس کردستان، در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۵ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردید.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این باره گفت: بسته های معیشتی شامل  ۱۵۰ تن برنج، روغن مایع و چندقلم اقلام خوراکی با همت و یاری خیرین و مردم اندیش استان کردستان تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکید: تاکنون در قالب کمک‌های مومنانه سپاه در مرحله اول، دوم و سوم ۳۸ هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است.

سردار حسینی تاکید کرد: بیش از ۳۸ هزار خانواده کم درآمد در سطح استا کردستان شناسایی شده اند که بیش از یک ۱۰ میلیارد تومان کمک به این خانواده ها در قالب جهیزیه، کمک های مومنانه و پرداخت شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد:  کمک های مومنانه در راستای فرمان تاریخی امام خامنه ای است و برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: هیچگاه سپاه از مردم جدا نشده و در همه شرایط در کنار مردم است، لذا نیروهای سپاه بیت‌ المقدس علاوه‌ بر توزیع کمک‌های مومنانه، همزمان از امنیت و آسایش مردم پاسداری کرده و اجازه نداده خدشه‌ای به کسی وارد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha