پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی گفت: سئولان استانی و کشوری باید نسبت به کنترل ویروس کرونا، به صورت اورژانسی و ویژه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در جلسه ستاد کرونای این شهرستان، افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان را نگران‌کننده خواند و از مسئولان زی ربط  استان و کشور خواست هرچه سریع‌تر در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان استان و کشور با بررسی دقیق‌تری، روند صعودی بیماری کرونا در دزفول را مورد ارزیابی قرار دهند، گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت قابل تقدیر است اما همه مشکلات را نباید تنها به مردم تعمیم داد؛ بلکه باید مسئولان محترم استان و کشور با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق‌تری روند صعودی بیماری کرونا در دزفول را در تهران مورد ارزیابی قرار دهند تا این شهرستان در روزهای آتی به لطف پروردگار و همکاری بیشتر مردم، شاهد کاهش و توقف این بیماری منحوس باشد.

امام جمعه دزفول مبتلا شدن بیش از یک‌صد نفر از کادر درمانی این شهرستان به ویروس کرونا را ناشی از فشار مضاعف کادر درمانی و بهداشتی این شهرستان برشمرد و یادآور شد: استفاده از تمام ظرفیت موجود موجب تحلیل رفتن نیروی فکری و جسمی پرستاران و دیگر کادر درمانی شده به‌طوری‌که ناچار باید از دیگر شهرهای استان نیرو طلبید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با بیان اینکه مسئولان استان و کشور باید نسبت به کنترل این بیماری به صورت اورژانسی و ویژه عمل کنند، گفت: انتظار این است به پاس مجاهدت و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس مسئولان محترم  استان و کشور نسبت به کنترل این بیماری به‌صورت اورژانسی و ویژه عمل کنند تا این شهرستان به لطف خدا بر مشکلات پیش رو فائق آید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha