پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از توزیع ۸۳۰ بسته معیشتی در مرحله پنجم رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سرهنگ پاسدار حسن فخرل، امروز پنج شنبه هشتم خرداد در مراسم مرحله پنجم رزمایش مؤمنانه در مصلای نمازجمعه آران و بیدگل، از توزیع ۸۳۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: بابت این بسته های معیشتی بیش از ۲۵ میلیون تومان توسط سپاه آران و بیدگل جذب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: در ادامه مرحله  پنجم رزمایش کمک مؤمنانه بیش از۸۳۰ بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمک ها توسط خیرین و بسیجیان در شهرستان تهیه شده است، افزود: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز و دیگر اقلام مورد نیاز است که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرها و روستاها در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش نیمی از هزینه بسته های معیشتی از محل کمک‌های مقام معظم رهبری و مابقی توسط خیرین شهرستان آران و بیدگل تأمین گردیده است.

وی در پایان از توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه در ده روز آینده بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha