سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ مرحله پنجم رزمایش  کمک مومنانه درمصلای نمازجمعه آران وبیدگل

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل به نقش قوه قضاییه در ریشه کنی فقر در جامعه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه با برخورد جدی با محتکران و مفسدان اقتصادی و اجرای عدالت در جامعه، باید زمینه ریشه کنی فقر را در جامعه فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی، امروز پنج شنبه هشتم خرداد در مراسم مرحله پنجم رزمایش کمک مؤمنانه، در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مؤمنانه به زمان خاصی اختصاص ندارد، گفت: با سپری شدن ماه مبارک رمضان، حضور خیرین و مردم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه باید پررنگ‌تر شود.

وی با قدردانی از فعالیت چشمگیر بسیجیان دارالشهدای آران و بیدگل در جذب کمک‌های خیرین و مردمی در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه به منظور کمک به آسیب‌دیدگان کرونایی و رفع  بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه آران و بیدگل بر ضرورت فرهنگ سازی پرداخت زکات و خمس در جامعه تأکید کرد و افزود: مشارکت خیرین در انجام کارهای عام‌المنفعه و کمک به مستمندان و کسانی که توان کار کردن ندارند، باید بیش از پیش افزایش یابد.

وی، ریشه کنی فقر در جامعه را نیازمند همکاری و تلاش همگانی دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین جامع در حمایت از کارگران و سرمایه گذاران، موانع تولید را بردارد.

حجت الاسلام سلیمانی جوینانی به نقش قوه قضائیه در ریشه کنی فقر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: قوه قضائیه با برخورد جدی با محتکران و مفسدان اقتصادی و اجرای عدالت در جامعه، زمینه ریشه کنی فقر را در جامعه فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha