شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ انزجار تصویری از جنایات اسرائیل به همت بانوان هنرمند مکتب الزهرا(س)یزد

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: شمارش معکوس از بین رفتن رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل سالهاست به حرکت درآمده است و به زودی جهان اسلام و حتی بشریت از شر این جرثومه فساد خلاص خواهد شد.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس، گفت: علیرغم وضعیت ویژه ای که امسال در بحث کرونا داشتیم و در اکثر شهرهای کشور راهپیمایی روز قدس برگزار نشد، ولی بیانات مقام معظم رهبری که به صورت مستقیم از شبکه های سیما پخش گردید، بسیاری از حقایق را درباره این روز تاریخی روشن کرد.

استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: به فرموده امام خامنه ای، مسئله فلسطین و مسجد الاقصی را باید بزرگترین جنایت بشری بعد از جنگ جهانی دانست که استکبار علیه جهان اسلام رقم زده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کلام مقام معظم رهبری هنوز صلابت مبارزه تا آزادسازی قدس شریف به خوبی هویداست، اظهار کرد: همانطوری که امام راحل دغدغه ای بزرگ به نام آزادسازی فلسطین و قدس داشتند، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره روز قدس به عینه شاهد این دغدغه در کلام معظم له بودیم که همین دغدغه مندی می تواند عنصری مثبت برای تقویت گروه های جبهه مقاومت علیه رژیم جهلی اسرائیل باشد.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: اولین و مهمترین مسئله جهان اسلام همانطوری که امامین انقلاب فرموده اند آزادسازی قدس از چنگال رژیم غاصب اسرائیل است، لذا سران کشورهای عربی با سیاست منفعلانه خود اجازه ندهند که این مکان مقدس بیشتر از این در دستان شیاطین باشد.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه آزادسازی قدس شریف نزدیک است، بیان کرد: شمارش معکوس از بین رفتن رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل سالهاست به حرکت درآمده است و به زودی جهان اسلام و حتی بشریت از شر این جرثومه فساد خلاص خواهد شد، لذا برای رسیدن به این لحظه شیرین نیازمند وحدت و انسجام جهان اسلام هستیم.

وی به سیاست ورزی اسرائیلی ها در قبال کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: چند صباحی است که رژیم اسرائیل برای حفظ منافع نامشروع خود دست دروغین دوستی را به سمت کشورهای اسلامی دراز کرده است که بی شک این دست دوستی، دستان ابلیس است.

حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه روز به روز شاهد انزوای بیشتر اسرائیل در منطقه و جهان هستیم، گفت: زمانی سخن این بود که اسرائیل از قوی ترین ارتش منطقه و حتی جهان برخوردار است، ولی جبهه مقاومت و حزب الله لبنان این دروغ بزرگ را برای همه دنیا عیان کرد و به نوعی بت پوشالین اسرائیل را در برابر دیدگان جهانیان درهم کوبید.

این استاد حوزه اظهار کرد: وعده صادق آزادسازی قدس شریف در آستانه به ثمر رسیدن است، لذا چه بهتر که برخی از کشورهای عربی و مرتجع اسلامی رفتار خود در برابر اسرائیل غاصب را اصلاح نمایند تا آن زمان از جامعه اسلامی طرد نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha