پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 903140
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
حجت الاسلام محمد کاروند

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به جایگاه بسیار والای حافظان قرآن کریم در جامعه، گفت: در راستای حمایت بیشتر از حافظان روشندل قرآنی، بسته‌های معیشتی به آنان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: در راستای اجرای امینانه نیت واقفان کردستان و به منظور حمایت از فعالان قرآنی در این ایام سخت شیوع کرونا به ۴۰ نفر از حافظان روشندل قرآنی استان کردستان سبد کالا اهدا شد.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با شناسایی حافظان ۱ تا ۳۰ جزء روشندل استان و اهدای این سبد کمک معیشتی تلاش دارد گامی در راستای حمایت از فعالان قرآنی متضرر شده در این ایام بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار سبد کالا بین اقشار مختلف جامعه از محل موقوفات استان کردستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تمام این اقلام شامل برنج، گوشت، ماکارونی، خرما و ... از محل درآمد موقوفات خیراندیش استان تأمین شده است، یادآور شد: در ایام شیوع کرونا صف مسابقه و سبقت گرفتن در کار صدقه شروع شده و هرکس باید به اندازه توان در این حوزه ورود پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha