شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ حجت الاسلام صافی از تکمیل ظرفیت پذیرش طلاب در مقطع سطح سه تخصصی رشته های شیعه شناسی، مشاوره اسلامی و تبلیغ کودک و نوجوان بدون آزمون در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر صافی اصفهانی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان صبح امروز درباره پذیرش طلبه در رشته های تخصصی حوزوی ویژه برادران، گفت: پذیرش این دوره ها به صورت بدون آزمون بوده و فرصت ویژه ای را برای علاقه مندان به شرکت در دوره تخصصی سطح سه در حوزه علمیه اصفهان به وجود آورده است.

وی در توضیح روش جذب بدون آزمون طلاب در این دوره ها، افزود:  در این مرحله به جای آزمون کتبی، سطح نمرات ارائه شده طلاب که به صورت خود اظهاری توسط خود طلاب در سامانه معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم درج خواهد شد، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و حائزین امتیاز بیشتر برای انجام مصاحبه علمی و تست شخصیت و پذیرش نهایی به موسسه اموزش عالی حوزوی علامه مجلسی دفتر تبلیغات شعبه اصفهان معرفی خواهند شد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان، اضافه کرد: به تمامی طلاب و مبلغان حوزه علمیه اصفهان پیشنهاد می شود از این فرصت استثنایی نهایت اسفاده را نموده و حتی الامکان در ثبت نمرات ارائه شده خود به صورت مستند و با اخذ نمرات از مدیریت حوزه اقدام نمایند زیرا در صورت عدم تطبیق معدل ثبت شده و یا عدم تایید توسط مرکز مدیریت تمامی تبعات قانونی و اداری متوجه خود طلبه خواهد بود.

وی افزود: سرفصل های رشته های فراخوان داده شده برای سال تحصیلی جدید مشتمل بر عناوین نوین و کاربردی در این رشته هاست و موسسه از بهترین اساتید برجسته و طراز اول حوزه و دانشگاه برای تدریس در این رشته ها بهره خواهد جست و این رشته ها از نظر علمی در سطح عالی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صافی اظهار کرد: از آنجایی که عموم طلاب حوزه های علمیه از صبح تا ظهر مشغول تحصیل و تهذیب و یا تدریس در مراکز حوزوی و تبلیغی هستند، علاوه بر موافقت ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اعطای کمک هزینه ماهانه تحصیلی به این طلاب، حتی الامکان به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد که اکثر کلاس های دوره های تخصصی بعد از ظهرها برگزار شده و  دوره ها نیز در حداقل زمان و با گذراندن ترم های کمتری به اتمام برسد.

وی درباره نحوه ثبت نام داوطلبان و علاقه مندان، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام تا 25 خرداد ماه 1399 به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) بیان داشت: آن دسته از طلابی که دارای نواقص محدود در آخرین سال اتمام سطح دو می باشند به مدت یک ترم فرصت داده می شود تا نواقص خود را به اتمام رسانده و مدرک سطح دو خود را ارائه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha