جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 903115
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
علوی گرگانی

حوزه/ خدای متعال رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است و سابقا رسم بر این بود وقتی کسی از دنیا می رفت بعد از غسل دادن او مردم می آمدند و نسبت به خوبی او شهادت می دادند چرا که وقتی مردم از کسی راضی باشند خدای متعال نیز حتما از او راضی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار اکبر میرشکار، مدیر کل کمیته امداد استان قم که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد در قم گفتند: همیشه و در همه احوالات انسان باید تنها برای رضای خدا متعال کار کند و طبق روایتی از ائمه معصومین(ع)، وقتی انسانی از دنیا می رود تنها اعمال خوب و بد او برجا می ماند.

معظم له افزودند: خدای متعال رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است و سابقا رسم بر این بود وقتی کسی از دنیا می رفت بعد از غسل دادن او مردم می آمدند و نسبت به خوبی او شهادت می دادند، چرا که وقتی مردم از کسی راضی باشند خدای متعال نیز حتما از او راضی خواهد شد.

ایشان ضمن توصیه ای خطاب به مسئولین کمیته امداد قم خاطر نشان ساختند: سعی کنید که همه فعالیت هایتان در خدمت کردن به این مردم باشد و نه چیز دیگری، چرا که خدای متعال در این صورت است که از انسان راضی خواهد بود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار میرشکار مدیر کل کمیته امداد قم در گزارشی به تبیین فعالیت های صورت گرفته توسط این مرکز پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha