پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتمع فرهنگی قرآنی دیر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشستی با فرماندار شهرستان دیر بر لزوم تسریع در تکمیل مجتمع فرهنگی قرآنی این شهرستان تاکید کرد.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، ظهر امروز در نشستی با فرماندار دیر بر لزوم تسریع در تکمیل مجتمع فرهنگی، قرآنی این شهرستان تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست، نقش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در نشر معارف اسلامی و فرهنگ دینی و انقلابی را مهم عنوان کرد و افزود: تکمیل و آغاز به کار مجتمع فرهنگی، قرآنی دیر گام بلندی در راستای ارتقای فرهنگ دینی شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام سروستانی ضمن تقدیر از همدلی مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین فرماندار دیر اظهار امیدواری کرد که با اختصاص اعتبار مناسب، مجتمع فرهنگی، قرآنی در حال ساخت این شهرستان زمینه تکیل و آغاز به فعالیت این مرکز فرهنگ اسلامی فراهم شود.

کریم علی حسنی، فرماندار دیر در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار امیدواری کرد که به منظور تسریع در تکمیل پروژه، اعتبار مورد نیاز به منظور افتتاح در کوتاه‌ترین بازه زمانی تزریق شود.

گفتنی است، این نشست با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی رئیس اداره شهرستان دیّر برگزار شد و در حاشیه آن از مجتمع قرآنی در حال ساخت و همچنین ساختمان اداری اداره تبلیغات اسلامی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha