چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: اگر امروز جوانان آمریکایی در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید به خیابان‌ها آمده و پرچم کشورشان را آتش می‌زنند، جرقه‌ای کوچک از آن آرمان بزرگ حضرت روح‌الله(ره) برای مبارزه با ظلم است که تا آن سوی دنیا به پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگاران، امام خمینی(ره) را احیاگر دین، اخلاق، معنویت و باورهای عمیق انسانی و فطری دانست و اظهارداشت: او توانست با الگوی عملی که از اسلام به جهانیان عرضه کرد، راه پرتابنده رسول گرامی و ائمه معصومین و قرآن کریم را برای بشریت به نمایش گذارد.

وی با بیان اینکه انسان‌های بسیاری شخصیت امام راحل(ره) را الگو گرفته و سیره عملی آن را در زندگی خود پیاده می‌کنند، گفت: نسل سربازانی که در کنار امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، امروز تلاش می‌کنند تا با اطاعت از رهبر انقلاب، راه امام امت را دنبال کنند.

این استاد حوزه، تصریح کرد: بازخوانی آرمان‌های امام امت در طول زندگانی مبارکش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در وصیت‌نامه‌شان برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان با تأکید بر اینکه امروز پس از گذشت سال‌ها از ارتحال امام امت، شاهد جرقه‌های بیداری ملت‌ها در سراسر جهان هستیم، اظهارداشت: اگر امروز جوانان آمریکایی در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید به خیابان‌ها آمده و پرچم کشورشان را آتش می‌زنند، جرقه‌ای کوچک از آن آرمان بزرگ حضرت روح‌الله(ره) برای مبارزه با ظلم است که تا آن سوی دنیا به پیش رفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha