جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: امام خامنه‌ای همان عبد صالحی است که با تقوا، صبر و ایمان به وعده‌های الهی، هادی امت، بی‌شک «زمینه‌ساز تحولات عظیمی» در «گستره جهانی» گردیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه اهواز، با تبریک سالگرد آغاز رهبری پر برکت امام خامنه‌ای، اظهار داشت: این مناسبت به اعتقاد بنده بزرگ‌ترین موهبت الهی بر امت و جبهه جهانی مستضعفین بعد از وجود مبارک امام راحل(ره) است.

وی تصریح کرد: بیش از سی سال سایه رهبری نفس مطمئنه‌ای بر سر ما است که نه‌ تنها  کشور را از ورطه سقوط در شدیدترین فتنه‌های قاسطین، ناکثین و مارقین زمانه حفظ نمودند، بلکه بر خلاف میل دشمنان راه را برای تعالی معنوی نسل جوان جامعه و انقلاب علمی دانشمندان کشورمان گشودند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی، با اشاره به تحلیل فرازمانی رهبر انقلاب، گفت: قافله‌سالار حکیمی که در این سال‌ها  همانند امام راحل «نافذ البصیره» حوادث و تحولات را «فراتر از زمان» تحلیل و پیش‌بینی نموده و مستمراً با تأکید بر لزوم آمادگی همگانی، از در پیش بودن پیچ بزرگ تاریخی، شکست فتنه شام، بیداری ملت‌ها، بی‌فرجام بودن مذاکره با شیطان بزرگ، شکست آل سعود در یمن، سقوط اسرائیل، افول آمریکا، مرگ ترامپ قبل از  مرگ معامله قرن و آینده بسیار روشنی که جوانان حتماً خواهند دید و موکدانه سخن به میان آورده‌اند. وقایعی که بخشی از آن‌ها محقق گردیده و بخشی دیگر بی‌تردید در حال تحقق است... إن‌شاءالله.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: ایشان رهبری است با صلابت که برخی از بزرگان و اهل دل سال‌ها قبل، از تقدیر الهی در توسعه دائره نفوذ کلام و رهبری او به فراتر از مرزهای کشور بشارت داده بودند و امروز حتی دشمنان قسم خورده اسلام در این زمینه لب به اعتراف گشوده‌اند؛ تا آنجا که واشنگتن‌پست هم با اضطراب شدید از گسترش خاک‌ریز مقاومت تحت فرماندهی آیت‌الله خامنه‌ای از باب المندب تا شرق دریای مدیترانه خبر می‌دهد!

این استاد حوزه، در خصوص درایت امام خامنه‌ای، گفت: مقام معظم رهبری، شخصیتی است که با سرانگشت اشاره‌اش بزرگ‌ترین پایگاه ابرقدرت پوشالی اما گستاخ آمریکا در عین الاسد، آماج موشک‌های نقطه زن ایرانی قرار می‌گیرد تا ضمن «تنبیه ابتدائی» شیطان بزرگ، راه برای سفر امن دریایی و تحریم شکن ۱۴ هزار کیلومتری نفت‌کش‌های ایرانی و عبور از دریای کارائیب (حیات خلوت آمریکا) به‌سوی بنادر ونزوئلا بازگردد.

وی اضافه کرد: به‌ راستی «امام خامنه‌ای» عبد صالح پروردگار، خود مصداق آیه‌ای است که در توصیف و تحلیل شخصیت امام راحل یادآور شدند؛ «وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا وَکَانُوا بِآیَاتِنَا یُوقِنُونَ».

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، ادامه داد: امام خامنه ای، عبدصالحی است که با تقوی، صبر و ایمان به وعده‌های الهی، هادی امت و بی‌شک «زمینه‌ساز تحولات عظیمی» در «گستره جهانی» گردیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی در پایان گفت: خدا را بر این نعمت بزرگ شاکریم و طول عمر بابرکتش تا انقلاب جهانی امام زمان ارواحنافداه را از خدای سبحان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha