جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 904241
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
فعالیت های طلاب مدرسه علمیه خواهران ایمانیه تاکستان در ایام کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) شهرستان اسدآباد گفت: در این مدت در کنار اقدامات جهادی، شاهد انفاق و نوع دوستی بسیاری طلاب بودیم که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است.

خانم منیره ضحاکی، مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب خواهر این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در این مدت در کنار اقدامات جهادی، شاهد انفاق و نوع دوستی بسیاری طلاب بودیم که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: در همین راستا نیز رزمایشی با عنوان «رزمایش انفاق» به همت طلاب خواهر اسدآبادی در چهار مرحله در ایام عید نوروز، نیمه شعبان، نیمه ماه رمضان، شب های قدر و عید سعید فطر برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) اسدآباد با بیان اینکه طلاب خواهر از همان روزهای اولیه شیوع این ویروس منحوس با تمام توان در میدان جهاد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور در بیمارستان های اسدآباد و تقدیر از مدافعان سلامت که در این ایام از جان خود برای سلامتی هموطنانمان گذشتند و تقدیم بسته های فرهنگی از جمله دعای هفتم صحیفه سجادیه، از جمله برنامه هایی بود که در ایام شروع این ویروس صورت گرفت.

وی اظهار کرد: با وجود آنکه مدارس در این مدت تعطیل بود، اما طلاب مدرسه الراضیه فعالیت های خود در حوزه مشاوره، قربانی کردن و توزیع آن بین نیازمندان و توزیع بسته های بهداشتی و شرکت در طرح غربالگری ادامه دادند.

ضحاکی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت های طلاب در این ایام فی سبیل الله و برای خشنودی قلب امام زمان(عج) بوده است، گفت: به دلیل روی آوردن بسیاری از خانواده ها به استفاده از فضای مجازی طلاب خواهر شروع به تهیه و تولید محتوای مناسب برای خانواده ها در این فضا کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۳۰ نفر از طلاب و مبلغان توامند در این حوزه با تولید محتوای خوب و ارزشی و بارگذاری آن در  کانالی با عنوان منتظران ظهور، فعالیت های خود را در این فضا پیگیری کردند و نکات مورد نیاز مخاطبان را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha