دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / تقدیر اعضای شورای نهادهای حوزوی استان آذربایجان شرقی از زحمات فداکارانه جامعه پزشکی استان

حوزه / اعضای شورای نهادهای حوزوی استان آذربایجان شرقی از تلاش های جهادی مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزوی آذربایجان شرقی از زحمات خالصانه مدافعان سلامت استان در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری، اصل مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن سپاس از خدمات جهادی و جانفشانی حامیان سلامت و با اشاره به حدیث پیامبر(ص) :"العلم علمان: علم الادیان و علم الابدان"، اظهار کرد: در گذشته علما در کنار آموختن علم دین، علم طب را هم می آموختند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: جامعه پزشکی در کنار معلمان جزء مهمترین اقشار کشورند که مورد احترام عموم مردم هستند.

وی با اشاره به ایثارگری و از خودگذشتگی کادر درمانی در ایام کرونا، افزود: فعالیت جهادگران سلامت، همانند جهاد اکبر است، براین اساس مقام معظم رهبری  در روزهای اول شیوع کرونا، از جامعه پزشکی و پرستاری تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل ادامه داد : در واقع کادر درمان کشور در خط اول ارائه خدمات به بیماران کرونایی قرار دارند و تلاش های آنان از سوی روحانیت و مردم، مورد تقدیر است.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اهمیت همدلی و تلاش برای ارائه خدمت با کیفیت به مردم، خطاب به کادر درمانی گفت: در جبهه حفظ سلامت مردم، روحانیون در کنار شما هستند و از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهند کرد. در روزهای اول شیوع  ویروس کرونا، طلاب و روحانیون با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند و الان هم آماده اند که همچون گذشته با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی، در کنار پزشکان و پرستاران به  بیماران کرونایی خدمت رسانی کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ریاست بیمارستان امام رضا(ع) تبریز و کادر پرستاری و درمانی این بیمارستان تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha