چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کادر درمانی

حوزه/ پزشکان و کادر درمانی استان قم که با تشخیص زودهنگام و به موقع خود نسبت به سایر استان‌ها و از جان گذشتگی‌شان در خط مقدم مبارزه با این ویروس و ایستادگی در مقابل برخی هجمه‌ها، شائبه‌ها و کم لطفی‌های بی‌اساس بدخواهان،  پرچم‌دار اقتدار اسلام، نظام و انقلاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه با صدور پیامی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

ما طلاب اساتید، کارکنان و مدیریت مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه

از تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و اداری و زحمت‌کشان خدوم عرصه سلامت کشور به دلیل ارائه خدمات ایثارگرانه و جهادی در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی به عمل می‌آوریم و درود می‌فرستیم به روح پرفتوح شهدای این عرصه و امید که روح پاکشان مشمول عنایات خاص الهی شود.

و در این راستا تشکر ویژه‌ای داریم از پزشکان و کادر درمانی استان قم که با تشخیص زودهنگام و به موقع خود نسبت به سایر استان‌ها و از جان گذشتگی‌شان در خط مقدم مبارزه با این ویروس و ایستادگی در مقابل برخی هجمه‌ها، شائبه‌ها و کم لطفی‌های بی‌اساس بدخواهان، پرچم‌دار اقتدار اسلام، نظام و انقلاب شدند.

تلاش‌های بی‌دریغ شما مصداق تحول در جهاد علمی، جانی درسال جهش تولید که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به تحول در عرصه‌های مختلف تاکید دارند، می‌باشد.

اجرتان با صاحب الزمان(عج)

پایندگی و سربلندی افزون شما دلیرمردان و شیرزنان عرصه سلامت را از خداوند متعال خواهانیم.

مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha