جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشریه زاهره میبد

حوزه/ معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد از انتشار ششمین فصل از نشریه فرهنگی تبلیغی «زاهره» خبر داد.

خانم مهین سقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از انتشار ششمین فصل از نشریه فرهنگی تبلیغی  «زاهره» خبر داد و گفت: نشریه زاهره با رویکرد فرهنگی تبلیغی، دستاورد تلاش خواهران طلبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد است.

 وی با بیان اینکه انتشار و چاپ مطالب فرهنگی در فضای مجازی بیشترین تأثیر را در القای فرهنگ دینی برای گروه های مختلف دارد، هدف از انتشار این فصل نامه را ترویج فرهنگ درست اسلامی در جامعه دانست.

معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد، تصریح کرد: مطالب این نشریه اختصاص به بانوان دارد و بیشتر سمت و سوی سبک زندگی اسلامی را ترویج می کند و  در این راستا مطالب تهیه شده در شش شماره چاپ شده، معمولا جهت دادن و خط مشی برای زندگی سالم و اسلامی است.

وی در ادامه افزود: این نشریه طبق استانداردهای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور تهیه شده که تاکنون ۶ شماره آن به چاپ رسیده است و طبق ارزیابی های انجام شده در دوره های قبل، این نشریه از کیفیت مطالب و طرح های خوبی برخوردار است و توانسته مخاطب خود را جذب کند.

لازم به ذکر است، انتشار این نشریه به صورت الکترونیکی بوده و در تیراژ محدود، توسط معاونت فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد جهت بهره مندی مبلغان، طلاب و خانواده‌های آنها به چاپ می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha