جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 904459
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
سیما سادات لاری

حوزه/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، سیماسادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی، به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیماسادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم سیماسادات لاری

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکار عالی محول می شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هر گونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروریست هماهنگی لازم با اینجانب به عمل آید.

لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رئیس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان  قدردانی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • در پی حق IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    ایشون باید به خاطر نحوه اطلاع رسانی کرونا در ابتدای شروع آن ، محاکمه شود . موج قم هراسی را ایشان راه اندازی کرد .