جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای اداری فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس ربای مرکب را موجب از بین رفتن سرمایه گذاری ها و امید سرمایه گذاران دانست و گفت: بانک های استان فارس در حال دریافت ربای مرکب اند که این امر موجب نابودی سرمایه گذارها می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، عصر امروز در شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموعه نمایندگان استان فارس با عزم و اداره‌ای به میدان آمده‌اند تا فعالیت‌های که مغفول مانده است را پیگیری کنند، اظهار داشت: در تلاش هستیم به نوعی تکرار کننده اقدامات رئیس قوه قضائیه در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، رویکرد ریاست قوه قضائیه را نگاه عالمانه به موضوعات دانست و عنوان کرد: نگاه عادلانه از جمله اصلی ترین دیدگاه ایشان در موضوع هدایت دستگاه قضایی است.

وی، دومین ویژگی دوران تحول قوه قضائیه را موضوع نگاه مردمی در راستای پیگیری مشکلات مردم و اجتماع دانست و خاطرنشان کرد: سومین ویژگی دوران تحول قوه قضائیه دارا بودن تجربه میدانی ریاست قوه است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از جمله افرادی است که مسئولیت های قضائی را پله پله طی کرده است و دارای تجربه کافی در تمامی زمینه‌های مدیریت قضائی است.

وی همچنین به اجرایی شدن طرح هادی اشاره کرد و بیان داشت: اجرای طرح هادی می‌تواند نقش ویژه ای در افزایش آرامش اجتماعی ایجاد کند و در بخش جهش تولید ذکر این نکته لازم است بانک‌ها در حال دریافت ربای مرکب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان ربای مرکب را موجب از بین رفتن سرمایه گذاری ها و امید سرمایه گذاران دانست و گفت: بانک های استان فارس در حال دریافت ربای مرکب اند که این امر موجب نابودی سرمایه‌گذارها می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha