پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس از فعالیت بیش از یک هزار طلبه خواهر به صورت جهادی در ایام کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، لیلا بهرامی شاد ظهر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از طلاب جهادی خواهر در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی که در سالن جلسات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های طلاب جهادی خواهر استان پرداخت و اظهار داشت: طلاب خواهر استان در ایام کرونایی به صورت جهادی، فعالیت های بسیاری را از قبیل تهیه و توزیع دستکش و لباس های بیمارستانی کردند.

وی همچنین به دیگر فعالیت های طلاب در ایام کرونایی اشاره و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۵۳۹ نفر از طلاب خواهر به صورت جهادی فعالیت می کردند که تهیه و توزیع ۶۷۱ هزار و ۳۱۱ ماسک از جمله این فعالیت ها به شمار می رود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس تصریح کرد: دوخت و توزیع ۲۰ هزار و ۲۴۲ لباس بیمارستانی، تهیه و توزیع ۸ هزار و ۷۳۴ بسته معیشتی و ۱۰۴ راس قربانی گوسفند بخشی از فعالیت های جهادی طلاب استان فارس در ماه مبارک رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب خواهر استان فارس در ماه مبارک رجب و شعبان نیز اقدام به دوخت و توزیع ۳۷۰ هزار ماسک، تهیه و توزیع ۶ هزار و ۵۵۲ بسته معیشتی کرده اند.

بهرامی شاد، قربانی ۹۵ راس گوسفند و گوساله را از دیگر فعالیت های طلاب جهادی در ایام کرونایی ماه رجب و شعبان داسنت و بیان داشت: ۴۸۳ نفر از طلاب نیز در این ۲ ماه مشغول فعالیت های جهادی بوده اند.

وی در پایان گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰۰ نفر از طلاب خواهر سطح استان در ایام کرونایی مشغول فعالیت های جهادی بوده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha