پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای اداری فارس

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: نباید فراموش کنیم در کنار سلطان ارز، سلطان سکه، سلطان خودرو و سایر حضرات سلاطین فساد، همیشه مدیران ارشدی هستند که با زیاده‌خواهی و انباشت ثروت، زمینه رانت را ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید موسی موسوی، عصر امروز در شورای اداری استان فارس که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، مجمع نمایندگان فارس را حامی اقدامات دادگستری در مقابله با مفسدان دانه درشت دانست و اظهار داشت: تشویق گزارشگران فساد و اختصاص پاداش به «سوت‌زنان فساد»، گامی مهم در راستای سالم‌سازی دستگاه‌های اجرایی است.

وی در ادامه همچنین مبارزه با فساد را مطالبه مردمی از دستگاه قضائی دانست و اضافه کرد: دستگاه قضائی با متصرفان، زمین خواران و کوه خواران به طور جد مقابله کند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه تعداد کم قاضی در کنار حجم انبوه پرونده‌های قضائی، سبب شده است مردم همواره به طولانی شدن روند دادرسی، معترض شوند، بیان داشت: در دوره جدید با بازشدن درب اتاق رؤسای دادگستری‌ها به روی مردم و فعالیت بیش از پیش قضات، شاهد کاهش اطاله دادرسی بوده‌ایم، اما ضروری است در استان پهناور فارس که با ۳۶ شهرستان، بزرگترین حوزه قضائی کشور است، دایره خدمات گسترش و تقویت یافته و افزایش امکانات و تجهیزات، جذب نیروی انسانی و احداث مجمتع قضائی واحد در شیراز در دستور کار قوه قرار گیرد.

موسوی در پایان بیان کرد: آفت مبارزه با فساد نگاه جناحی و سیاسی است و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم در کنار سلطان ارز، سلطان سکه، سلطان خودرو و سایر حضرات سلاطین فساد، همیشه مدیران ارشدی هستند که با زیاده‌خواهی و انباشت ثروت، زمینه رانت را ایجاد کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha