پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید عباس موسوی-مدیرکل اوقاف استان فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس زمان و مکان برگزاری مرحله منطقه‌ای چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری، گفت:‌ مرحله نخست این مسابقات امسال به جای شهرستانی، به‌صورت منطقه‌ای در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۴ منطقه استان فارس برگزار می‌شود، زمان و مکان برگزاری این مسابقات را اعلام کرد و افزود: مسابقات بخش مرکزی و شمال استان فارس در روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه سال جاری در بقعه شاه داعی ‌الی‌الله شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مسابقات بخش بانوان در روز ۱۸ تیرماه و با ۱۱۰ نفر شرکت‌کننده و مسابقات بخش آقایان در روز ۱۹ تیرماه با ۴۵ نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: مسابقات منطقه غرب استان نیز در روز ۱۲ تیرماه سال جاری و در حرم امامزاده سید حسین کازرون(ع) و با ۷۴ نفر شرکت‌کننده بانو و ۲۸ نفر آقا برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات منطقه شرق در روز ۱۹ تیرماه در حرم امامزاده شاهزاده قاسم(ع) فسا با ۷۶ نفر شرکت‌کننده بانو و ۳۵ نفر آقا و منطقه جنوب استان نیز در مجمع‌الفاطمیون گراش در روز ۲۶ تیرماه با ۵۷ نفر شرکت‌کننده بانو و ۲۵ نفر شرکت‌کننده آقا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha