یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صابر سهرابی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اداره فرهنگ و ارشادی در سطح استان وجود دارد که یک نفر هم رئیس، هم راننده و هم کارهای خدماتی را انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، صابر سهرابی، عصر امروز در جلسه اعضای مدیران انجمن‌ها و صنف‌های فرهنگی و هنری استان فارس و شیراز با نماینده ولی فقیه در استان، شاخص‌های توسعه فرهنگی هنری فارس را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: استان فارس دارای حدود ۳۷ شهرستان است، اما ۳۰ اداره رسمی فرهنگ و ارشاد در سطح به فعالیت مشغول هستند.

وی با اشاره به این که ۳۶ مجتمع در سطح استان وجود دارد که در حوزه‌های متفاوت هنری فعالیت دارند، اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشادی در سطح استان وجود دارد که یک نفر هم رئیس، هم راننده و هم کارهای خدماتی را انجام می دهد، در واقع فقط یک نفر در اداره مشغول است.

سهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: هنگامی که بحث فعالیت فرهنگی و هنری است، اسم اداره ارشاد در ردیف نخست است اما هنگامی بحث اقتصاد در میان است  فرهنگ و ارشاد در ردیف آخر قرار می‌گیرد.

وی، بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد را بسیار ناچیز دانست و تاکید کرد: کل بودجه ارشاد استان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تمام حوزه‌ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha