پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی اوقاف فارس

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری برنامه های دهه کرامت به صورت مجازی در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی در گفت و گو با خبرنگار  «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مبارکه کرامت، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان فارس به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

وی افزود: همچنین در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) که آغاز دهه کرامت محسوب می شود برنامه تجدید بیعت حجاب فاطمی با حضور بانوان و خادمان حرم‌های مطهر در حرم ام‌احمد، مادر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان این که در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) از دختران موفق در بقاع متبرکه تجلیل خواهد شد، گفت: در این برنامه از خادمان دختر و فرزندان دختر خادمان بقاع متبرکه که در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، قرآنی و غیره خوش درخشیده‌اند، تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه روز ۵ ذی‌القعده به‌ نام روز بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است، عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی در بقاع متبرکه استان در این روز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه استان فارس، آمادگی برپایی جشن‌ها و مسابقات دهه کرامت را با همکاری دستگاه‌های مختلف در فضای مجازی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha