شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری - دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز طی درخواستی از طلاب جهادی خواهر و برادر که در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی فعالیت داشته و دارند، گفت: حاضرم تمام خاطرات شما را جمع آوری کنم و هزینه نشر آن را بپردازم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری ظهر امروز در جلسه تجلیل از طلاب خواهر تغسیل دهنده اموات کرونایی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد، اخلاص در عمل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: فعالیت های جهادی که طلاب خواهر و برادر در اموات کرونایی انجام دادند به همراه اخلاص بود.

وی با تأکید بر اینکه اگر اخلاص در کارها نباشد نمود پیدا نخواهد کرد، اضافه کرد: ارزش فعالیت های جهادی طلاب در بخش تغسیل اموات کرونایی بسیار زیاد بود که از سوی طلاب جهادی خواهر و برادر انجام شد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی طلاب خواهر و برادر در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی چیزی جز تبعیت از ولایت و اخلاص نبود که البته در رأس تبعیت از رسول الله(ص)، امیرالمومنین(ع) و امام زمان(عج) است.

وی طی درخواستی از طلاب جهادی خواهر و برادر که در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی فعالیت داشتند، عنوان کرد: حاضرم تمام خاطرات شما را جمع آوری کنم و هزینه نشر آن را بپردازم، چراکه این کار جهادی باید برای آیندگان به عنوان الگو در تاریخ بماند که در ایران در دوران رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه ای، زنانی از این مرز و بوم درحالی که اکثر مردم می ترسیدند به اموات کرونایی نزدیک شوند، در این میدان به صورت جهادگونه از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تاکید کرد: در سراسر کشور از جمله استان قم اموات کرونایی را در غسالخانه غسل می دادند، اما در شیراز اجساد اموات را در جایی می بردند که با تابوت چیده بودند که پس از سه روز از خجالت مراحل آماده سازی را انجام دادند.

وی اظهار کرد: به دلیل ترسی که از این بیماری به وجود آمده بود برخی از خانواده های اموات، حتی حاضر نشدند کارهای دفتری اموات خود را در دارالرحمه انجام دهند، انجام کار با این دیدگاه بسیار دشوار بود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در پایان گفت: هیچ عملی پذیرفته نمی شود مگر در آن اخلاص باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha