چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
داوود گودرزی جانشین مرکز راهبردی بسیج

حوزه/ گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به لزوم آشنایی مردم دنیا با گفتمان اسلام ناب، گفت: نخبگان حوزوی اندیشه‌های ناب انقلاب و حکومت اسلامی را به دنیا صادر کنند.

داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در خصوص اعتراضات مردم آمریکا، گفت: امروزه می‌بینیم که آمریکا با یک چالش عظیم به علت رفتارهای اشتباه دولت‌مردانش روبه‌رو شده است.

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور آمریکا و برخی کشورهای غربی فرصتی بسیار مناسب برای جمهوری اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی در طول چهل سال گذشته راه خود را به درستی طی کرده و آرمان ها اهدافش مسیر صحیحی را انتخاب کرده اند، نخبگان کشور اعم از نخبگان حوزوی، دانشگاهی و کسانی که در عرصه های مختلف مسئولیت داشتند از این فرصت استفاده و فهم دقیق تری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی پیدا کنند و در داخل این کشور به صورت حداکثری پیاده و بعد به سمت پیاده سازی آن به صورت دقیق و اثرگذار در کل دنیا حرکت کنند. اکنون که لیبرال دموکراسی با این چالش مواجه شده می توانیم که مدل جایگزین را که مدل انقلاب اسلامی و حکومت اسلام ناب محمدی را اجرایی کنیم.

نخبگان برای اعلام هدف انقلاب اسلامی به جهان وارد عمل شوند

وی اظهار کرد: کسانی که امکانی برای جریان سازی دارند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده و به صورت فرد به فرد یا جمعی فعالیت خود را آغاز کنند و زمانی است که هر کسی هر کاری در توانش است باید به میدان بیاید و اثرگذاری خود را نشان دهد.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: امروزه کسانی که با فضای بین المللی آشنایی دارند باید شروع به تولید ادبیات با زبان های مختلف کنند و این تولیدات را به جهان صادر کنند تا مردم دنیا شناخت دقیق تری از انقلاب اسلامی و آرمان ها و اهداف آن پیدا کنند.

2624257.jpg

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه شاید ما به این سرعت انتظار نداشتیم که چنین فرصتی در اختیارمان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها داعش را تجهیز کردند تا بتوانند ایران را کنترل و روند قدرت یابی جمهوری اسلامی را متوقف کنند، ولی داعش و دیگر توطئه های دشمنان در طی سال های گذشته یکی یکی با رشادت های امثال شهید قاسم سلیمانی از بین رفت و قدرت ایران اسلامی در جهان افزایش یافت.

وی ادامه داد: الان در قضیه کرونا یک فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار ما قرار گرفته چون برای مخاطبین ایرانی و هم غیرایرانی حرف های بسیاری می توان گفت و آنهایی که اهل هنر، رسانه و سینما هستند می توانند به صورت آتش به اختیار وارد میدان شوند و با تولیدات بسیار اثرگذار به شکلی قدم بردارند که انقلاب اسلامی به بهترین وجه ممکن به جهانیان معرفی شود.

باید به دنیا اعلام کنیم که دین راه سعادت انسان است

گودرزی با اشاره به اینکه الان بهترین فرصت برای حضور تمام دغدغه مندان جمهوری اسلامی است، گفت: با یک بررسی دقیق و موشکافانه باید به مردم خودمان و دنیا اعلام کنیم که اگر می خواهید زندگی خوب و با رفاهی را در این دنیا و زندگی خوبی را آخرت می خواهید، باید دین را پایه و اساس راه و روش خود قرار دهید چون دین شما را محدود نمی کند و تنگنایی برای شما به وجود نخواهد آورد بلکه آرامشی در این دنیا و آخرت برایتان خواهد داشت.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد:  مردم ایران در جریان کرونا به جای اینکه دست به غارت و دزدی بزنند، به کمک هم می آیند و کارهای جهادی انجام داده و رزمایش مواسات برگزار می کنند؛ اینگونه نیست که هر کسی در شرایط خاص کشور دنبال سود و لذت و آرامش خود باشد، بلکه توجه به همنوع را ملاک قرار می دهد تا با یکدیگر به سعادت دست یابند و این همان گفتمان اسلام ناب است که مردم باید با آن آشنا شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha