جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 905133
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
فصلنامه

حوزه/ فصلنامه «سخن جامعه» معاونت پژوهش جامعه علمیّه امیرالمومنین(ع)تهران، به مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین کرباسی و سردبیری حجت صفری، در چهارمین جشنواره نشریات حوزوی سراسر کشور که دو سالانه برگزار می گردد، موفق به کسب رتبه یک کشور شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جامعه علمیّه امیرالمومنین علیه السلام واقع در منطقه ۱۶ شهر تهران، به عنوان یکی از مدارس علمیه موفق پایتخت ایران اسلامی،  در عرصه پژوهش، فعالیت های علمیِ جدی و چشمگیری را دنبال می کند و در این عرصه نیز موفقیت های ملی به دست آورده است.

 فصلنامه «سخن جامعه» معاونت پژوهش جامعه علمیّه امیرالمومنین(ع)تهران، به مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین کرباسی و سردبیری حجت صفری، در چهارمین جشنواره نشریات حوزوی سراسر کشور که دو سالانه برگزار می گردد، موفق به کسب رتبه یک کشور گردید.

 فصلنامه «سخن جامعه» در سومین دوره از جشنواره نشریات حوزوی، نیز رتبه سوم کشوری را از آنِ خود کرده بود که با تلاش و جدیت بیش از پیش، در این دوره موفق به کسب رتبه نخست گردید.

معاونت پژوهش جامعه علمیّه امیرالمومنین(ع)تهران تاکنون ۱۸ شماره از فصلنامه «سخن جامعه» را به چاپ و انتشار رسانده و در تمام شماره ها از مقالات برتر طلاب استفاده کرده است.

این معاونت همچنین در راستای تقویت بُعد علمی و پژوهشی طلاب مجموعه اقدامات و برنامه های مختلف و متنوعی را برگزار کرده است:

۱- برگزاری نشست های علمی در موضوعات مختلف با همکاری موسسه های علمی؛ مانند: مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم و ...

۲- برگزاری کارگاه های روش تحقیق و آموزش پژوهش با حضور اساتید مجرب

۳- کتابخانه تخصصی حاوی ۲۱۰۰۰جلد کتاب و مجهز به سیستم رایانه ای و نرم افزار های نور.

۴- کارگروه های علمی متشکل از اساتید حوزه علمیه.

۵- برگزاری مسابقات کتابخوانی در ایام مختلف سال با جوایز ارزنده.

۶- برگزاری همایش داخلی جهت تقدیر از پژوهشگران ممتاز.

طلاب جامعه علمیّه امیرالمومنین(ع)تهران در دوره های مختلف جشنواره علامه حلی(ره) موفق به کسب رتبه های برتر استانی و کشوری نیز شده اند.

*راه های ارتباط با جامعه علمیه امیرالمومنین(ع):

نشانی: تهران، خیابان شهیدرجائی، تقاطع آزادگان، شماره47 -روبروی ورزشگاه یادآوران، جنب مسجد ولی الله اعظم(عج) (مسجد مادر سابق)، جامعه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام.

نشانی اینترنتی(پایگاه اطلاع رسانی): http://www.jea.ir

 تلفن تماس:  55003371 - 021

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha