شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن مسچی به عنوان «معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»

حوزه/ محسن مسچی به عنوان «معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طی حکمی، محسن مسچی را به عنوان «معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» منصوب کرد.

 متن حکم به شرح زیر است:

فاضل ارجمند جناب مستطاب آقای محسن مسچی(زید عزه العالی)

سلام علیکم

نظر به مراتب تدین و تعهد، دانش و تجارب ارزشمند حضرتعالی درشناخت اقوام و طوایف  جامعه ایرانی ونیز سوابق طولانی و درخشان در امور فرهنگی و ارتباط با هموطنانمان از ادیان و مذاهب مختلف و نیز اشراف به حوزه های علمی وعملی فعالیتهای اجتماعی در جهان اسلام، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  منصوب می نمایم.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام که دشمنان اسلام می خواهند با دمیدن بر آتش تفرقه در بین مسلمین از همگرایی مسلمانان در شکل گیری امت واحده اسلامی در جهان ممانعت نمایند، رسالت مجمع تقریب مذاهب اسلامی بسیار گسترده و خطیر می باشد. لذا انتظار دارد با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، نوآوری و تلاش جهاد گونه، زمینه ارتقاء همه جانبه ی روابط داخلی این مجمع را فراهم آورده و در جهت تحقق آرمان های بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایجاد بسترهای مناسب وحدت و تقریب فرق و مذاهب اسلامی موفق ومؤید باشید.

لازم می دانم ازخدمات و فعالیتهای ارزشمندجناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحامد علم الهدی در طول دوران مسئولیت این معاونت تقدیر و تشکر نمایم.
از درگاه الهی مزید توفیقات شما را مسألت می نمایم.

گفتنی است، محسن مسچی دانش آموخته حوزه و دانشگاه است و معاونت اطلاع رسانی و بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مدیریت منطقه آمریکا مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مدیریت روابط بین الملل سازمان سمت، عضویت در کمیته دین و ارتباطات بین الملل کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور ریاست جامعه المصطفی العالمیه، معاون اجرایی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور، مشاور مدیر حوزه های علمیه در امور ارتباطات، و ... در کارنامه کاری او دیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha