جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سید محمد حسینی

حوزه/ دکتر سید محمد حسینی به عنوان «معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی دکتر سید محمد حسینی را به عنوان «معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع تقریب» منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید محمد حسینی(زید عزه العالی)

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد و تدین حضرتعالی و تجربیات گرانقدر شما در امور راهبردی، دولت و مجلس و نظر به پشتکار و تلاش شایسته  جنابعالی در پیاده سازی اهداف عالیه فرهنگی انقلاب اسلامی و منوّیات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بموجب این حکم به سمت معاون امور راهبردی، دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از استعدادها و توان بالقوه موجود، در تدوین راهبردها و تثبیت جایگاه مجمع در تعامل با قوا، شوراها، نهادها، بستر سازی برای تسهیل همکاری و برقراری ارتباطات بخشهای مختلف مجمع با دستگاههای عمومی دولتی و استفاده حداکثری از ظرفیت قوای مقننه و مجریه در راستای ارتقاء کمی و کیفی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و برنامه ریزی و ارائه خط مشی راهبردی در امور مختلف و نیز ارتباط مستمر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دولت، موجبات شکوفائی و گسترش فعالیت های مجمع جهانی تقریب را فراهم آورده تا نوسازی مجمع در تمام ابعاد را شاهد باشیم.

لازم میدانم از خدمات و زحمات خالصانه برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید احمد زرهانی(زید عزه العالی) در طول دوران مسئولیت این معاونت تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در جهت تحقق منوّیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواستارم.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، قائم مقام وزیر علوم،تحقیقات و فناوری دولت نهم، رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، معاون حقوقی، پارلمانی و پشتیبانی وزارت علوم، عضو هیئت امنای دانشگاه‌های هنر، الزهرا، مذاهب اسلامی، اراک، علوم پزشکی و ولیعصر رفسنجان و آزاد کرمان، مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، معاون سازمان صدا و سیما، نماینده مردم رفسنجان در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا از سوابق مدیریتی دکتر سید محمد حسینی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha