جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 905249
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
اربعین

حوزه/ در اولین وبینار ارزیابی ایده‌های اربعینی "روشنا" مطرح شد که تاکنون بیش از ۷۰ ایده اربعینی در این سامانه ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین جلسه وبینار بررسی ارزیابی ایده‌های اربعینی در رویداد «روشنا» با حضور اعضای کمیته علمی رویداد و ایده‌پردازارن برگزار شد.

در این جلسه دکتر سید مجید مطهری نژاد دبیر علمی همایش، دکتر محمدمهدی ذوالفقارزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، میثم احمدی، متخصص و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و علی حسنی، متخصص و پژوهشگر حوزه مدیریت نوآوری و فناوری‌های نرم، به بررسی و ارائه نکات آموزشی نسبت به ایده‌های ارائه شده پرداختند.

همچنین در این جلسه مطرح شد که تاکنون بیش از ۷۰ ایده اربعینی در سامانه ثبت ایده‌های «روشنا» به نشانی rowshana۴۰.ir به ثبت رسیده و در جلسات مختلف به صورت مجازی، صاحبان ایده در ۳ دقیقه فرصت دارند تا به صورت خلاصه، ایده خود و ابعاد اجرایی شدن آن را ارائه دهند.

گفتنی است در این گام از رویداد شناسایی ایده‌های اربعینی «روشنا»، اعضای کمیته علمی بر اساس ارائه صاحبان ایده به بررسی و ارزیابی اولیه خواهند پرداخت.

همچنین لازم به ذکر است که در نخستین وبینار بررسی اولیه ایده های ثبت شده در سامانه، ۱۶ نفر از صاحبان ایده به ارائه طرح خود پرداختند و داوران و اعضای کمیته علمی در کنار تبیین جایگاه رویداد و ویژگی ایده‌های ارسالی، نکات خود را برای رشد و پرورش هر یک از ایده‌ها مطرح کردند.

بنابر این گزارش، جلسات بعدی ارزیابی نیز به صورت مجازی با حضور اعضای کمیته علمی برگزار شده و سایر ایده‌های ثبت شده فرصت ارائه و ارزیابی اولیه پیدا خواهند کرد و علاقه مندان نیز برای حضور در این جلسات مجازی می‌توانند اطلاعات بعدی وبینارهای بررسی ایده های روشنا را از طریق تارنمای رویداد به نشانی rowshana۴۰.ir و یا کانال اطلاع رسانی در پیام رسان بله و تلگرام به نشانی rowshana۴۰@ دریافت نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرادی AE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 0
    اربعین در پیاده روی با رعایت موارد بهداشتی شرکت خواهیم کرد
    • Shia12imams NL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      انشاالله دعا کنید
  • فاطمه ذبحی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 0
    با سلام وخسته نباشید با رعایت نکات بهداشتی و زدن اجباری ماسک و دستکش می توان به این سفر معنوی رفتباتشکر
  • فاطمه ذبحی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 0
    با سلام خدمت شما عزیزان با رعایت اصول بهداشتی و استفاده ماسک و دستکش رااجباری کنند میتوان به این سفر معنوی رفت باتشکر
  • حدیث IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 0
    با رعایت اصول بهداشتی در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد یا حسین(ع)