پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه «لابی گری و سیاسی بازی» سم مجلسیان است، تصریح کرد: نمایندگان در مقابل اعتماد مردم شرعا و قانونا مسئول هستند.

 علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: مجلس یکی از اساسی ترین نهادها در هر کشوری است و بسیاری از تصمیمات سرنوشت ساز در این نهاد گرفته می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: با توجه به حساسیت مجلس، نمایندگان و وکلای ملت باید نهایت دقت، امانت داری و تلاش در تحقق وعده های خود را داشته باشند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان تاکید کرد: مجلس یازدهم بی شک مجلسی انقلابی و برآمده از آراء ملت ولایتمدار و انقلابی ایران است، لذا انتظار داریم که این مجلس، مجلسی پویا باشد و برای رفع مشکلات کنونی کشور راهکارهای اساسی و کاربردی ارائه دهد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام افتتاح مجلس یازدهم بر دو موضوع اقتصاد و فرهنگ تاکید فراوانی فرمودند، لذا حرکت در مسیر این حوزه ها می تواند بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور را حل کرده و مشکلات احتمالی آینده را نیز از سرراه بردارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید از جناح بازی و باندگرایی دوری کنند و همواره در دوره 4 ساله نمایندگی، خود را خادم ملت و مردم بدانند.

دریایی با اشاره به اینکه «لابی گری و سیاسی بازی» سم مجلسیان است، اظهار کرد: مجلس یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرده که کرونا بسیاری از بخش های کشور اعم از اقتصادی، فرهنگی و... را تحت تاثیر قرار داده است، لذا کار نمایندگان این دوره بسیار مشکل تر و حساس تر از ادوار گذشته می باشد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نباید زمینه سلب اعتماد مردم به مجلس را مهیا کنند، گفت: نمایندگان به خوبی می دانند که با رای مردم به بهارستان راه یافته اند و در مقابل اعتماد مردم شرعا و قانونا مسئول هستند، لذا باید تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی مردم داشته باشند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در پایان عنوان کرد: به فرموده امام راحل مجلس عصار ملت است و همین جمله باید نصب العین وکلای مردم در بهارستان باشد تا از اهداف انقلابی و مردمی دور نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha