چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جباری معز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین گفت: رسیدگی به اقشار ضعیف باید اولویت کار مجلس باشد و نمایندگان باید در قابل مسئولیتی که پذیرفته اند، نهایت تلاش و کوشش خود را به کار ببندند.

مریم جباری‌معز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به معیارهای شاخص نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: نمایندگان باید عدالت خواه، بصیر، دشمن شناس و ساده‌زیست باشند، تا بتوانند درد مردم و کشور را درک کنند، زیرا کسی که در رفاه کامل زندگی می کند، هیچ وقت نمی تواند درد پدری که در مخارج فرزندان خود مستاصل شده، را درک کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم نماینده انقلابی، شجاعت و مدافع حق بودن است؛ کسی که با تمام توان از جمله آبرو و جان خود را برای احقاق حق قرار دهد و هیچ فشار و تهدیدی او را ناامید از این مهم نکند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس نمایندگان همه مردم هستند، نه نماینده حزب یا گروه خاصی، تصریح کرد: آنچه که باید در راس کارهای مجلس و نماینده انقلابی قرار بگیرد، مصالح و منافع  مردم است نه منافع حزبی یا جناحی.

وی ادامه داد: بنابراین قبل از پرداختن به لوایح، طرح ها و سایر موارد، بایستی به فکر مسائل اصلی و کلیدی کشور باشند و طبق فرموده مقام معظم رهبری معیشت طبقه ضعیف باید در اولویت کار مجلس باشد.

جباری‌معز در پایان با تاکید بر امانت‌محور بودن مسئولیت، بیان کرد: نماینده باید در قبال مسئولیتی که بر عهده دارد، تمام تلاش و همت خود را به کار ببندد و از هیچ کوششی در این راه فروگذار ننماید و هر گونه سستی در این زمینه خیانت در امانت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha