سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس باید قوانینی را در مجلس به تصویب برسانند که نتیجه آن ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی مردم باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به پیام رهبر انقلاب با آغاز به کار مجلس یازدهم اظهار داشت: رهبر انقلاب که خود در خط مقدم ترویج و حاکمیت فرهنگ نورانی اهل‌بیت (ع) قرار دارند از مجلس و دولت بارها خواسته‌اند که توجه ویژه‌ای به فرهنگ داشته باشند.

وی ادامه داد: ایشان در پیام اخیر خود نیز به مجلس خواستار توجه ویژه نمایندگان به موضوع فرهنگ شدند که نشان‌دهنده‌ اهمیت فرهنگ در رشد و تعالی جامعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: امام خمینی (ره) نیز در وصیت‌نامه خودشان و همچنین سخنرانی‌های بسیاری که داشته‌اند بر روی مسئله فرهنگ تأکید ویژه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: هرچند که برخی از افراد تا موضوع فرهنگ پیش می‌آید ذهنشان به مسائلی مانند ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بدحجابی و بی‌حجابی، طلاق و دزدی می‌رود اما باید گفت فرهنگ علاوه بر این موارد به‌صورت عام اخلاق، ادب، برخورد، معاشرت و مواردی ازاین‌دست را نیز شامل می‌شود که باید در جامعه نهادینه شود.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که از این مجلس انتظار بیشتری می‌رود، تصریح کرد: عمده افرادی که به مجلس یازدهم راه‌یافته‌اند، افراد انقلابی و ولایی هستند که باید سفارش رهبری را موردتوجه قرار دهند و قوانینی را در مجلس به تصویب برسانند که نتیجه آن ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی مردم باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha