پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به افزایش نگران کننده طلاق در جامعه، گفت: تبعات اجتماعی طلاق از بمب اتم خطرناک‌تر است، بنابراین بایستی کلیه نهادهای متولی بحث آموزش را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی، نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به افزایش نگران کننده طلاق در جامعه، گفت: تبعات اجتماعی طلاق از بمب اتم هم خطرناک‌تر است، بنابراین بایستی کلیه نهادهای متولی بحث آموزش را جدی بگیرند و به صورت فصلی در جلسات، گزارشات مستند خود را ارائه دهند.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وام ازدواج فعلی جوابگوی نیاز زوج های جوان نیست، گفت: مجلس به جد پیگیر است تا وام ازدواج زوج های جوان را حداقل به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش دهد، تا در کنار نیازهای ضروری ازدواج به اشتغال جوانان نیز کمک شود.

وی همچنین از بالا بودن مهریه ها، در جامعه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سکه های طلا با حجم بالا جایگزین مهریه های ساده شده است، و این باعث شده آمار طلاق ها روز به روز بیشتر شود.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: زوج های جوانی که با مهریه کمتر زندگی خود را شروع می کنند پایدارتر بوده و مسئولان باید ضمن الگو قراردادن این جوانان در جامعه، چنین زوج هایی را تشویق کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha