جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / مدیران کل مرکز خدمات و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی به منظور افزایش همکاری دو مجموعه و انتقال تجربیات کاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موسوی مدیر کل مرکز خدمات استان در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی با توجه به نوع فعالیت دو مجموعه بر همکاری و توسعه کاری و استفاده از تجربیات هر دو مجموعه تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به حضور مبلغان و طلاب در سراسر استان به ویژه در مناطق محروم، مراکز مشاوره طوبی و مشاوره شغلی مرکز خدمات آماده برگزاری برنامه‌های مشترک و اختصاصی برای جامعه هدف هر دو مجموعه است.

مدیرکل مرکز خدمات استان همچنین از فعالیت‌های جهادی کمیته امداد در خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و محروم استان تقدیر کرد و روحیه جهادی و مخلصانه را مهم‌ترین سرمایه و از منابع ارزشمند آن اداره کل برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون، این گروه‌ها را دارای ظرفیت‌های بالای تبلیغی و اجرایی دانست که می‌توان از این ظرفیت‌ها در پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی استفاده کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به ذکر برخی از فعالیت‌های شبکه نیکوکاری رضوان پرداخت و گفت: این شبکه با وجود اینکه به تازگی تأسیس شده ولی فعالیت‌های قابل تحسینی داشته است.

دکتر کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ذکر یکی از اعضای شبکه نیکوکاری رضوان را در بیانات مقام معظم رهبری به عنوان نیروی جهادی مایه مباهات دانست.

وی با ذکر برخی از زمینه‌های فعالیت مشترک، توسعه مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده را از اولویت‌های برنامه‌ای دانست که با همکاری هر دو نهاد می‌توان گام‌های مهمی را در این زمینه‌ها برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha