پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آسیب های اجتماعی

حوزه/ معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: کاهش آسیب های اجتماعی با هم افزایی و کار جهادی نهادها و ارگان ها محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار احمد جعفری طی سخنانی در جلسه با مسئول و مدیران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به این که تلاش همه جانبه مسئولان و نهادها و دستگاه ها در مسیر کاهش آسیب ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی، مطالبه جدی مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب از مسئولان قوای سه گانه و همه نهادهای انقلابی و حاکمیتی این است که در این راستا فراتر از وظایف اداری و سازمانی، با روحیه جهادی و اقدام انقلابی و تحول گرایانه عمل کنند.

وی افزود: از سوی دیگر باید توجه داشت که حل مسایل و مشکلات اجتماعی در کشور از قبیل اعتیاد، فقر، طلاق، معضلات ناظر به حاشیه نشینی و غیره تنها از عهده یک دستگاه یا نهاد برنمی آید بلکه باید همه قوای سه گانه و دستگاه های انقلابی و نهادهای اجرایی پای کار بیایند و جهادی عمل کنند.

معاون اجتماعی سپاه قم همچنین گفت: از سوی دیگر و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری، باید تحولات در کشور به شکل مداوم و پیوسته از سوی نهادها و دستگاه های ذیربط، رصد و پایش شده و در این خصوص از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های عظیمی که در رده ها و اقشار مختلف بسیج در راستای حل و یا کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی وجود دارد، بیان داشت: یکی از مهم ترین این ظرفیت ها، بسیج طلاب و روحانیون است که انصافاً در قضایای مربوط به مقابله با کرونا و رزمایش همدلی مؤمنانه بسیار درخشیدند و قطعاً در جهت مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی نیز شاهد خدمات و دستاوردهای قابل توجه آنان در سایه برنامه ریزی مناسب و هدفمند خواهیم بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha