سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله حسن ممدوحی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وضعیت فرهنگی کشور در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا بهتر است اما بااین‌وجود وضعیت فعلی رضایت‌بخش نیست و باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی و مطالبه فرهنگی رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرهنگ در هر کشوری نقش اساسی دارد به‌طوری‌که هر ملتی را با فرهنگ و آداب‌ و رسوم آن ملت می‌شناسند.

وی ادامه داد: هر کاری که با زمینه‌ای فرهنگی و به‌ عبارت‌ دیگر با پیوست فرهنگی همراه باشد مفیدتر و ماندگارتر است.

آیت‌الله ممدوحی ابراز داشت: رهبر معظم  انقلاب نیز در پیام اخیر خود به نمایندگان، فرهنگ را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های آن‌ها معرفی کرده که نشان از اهمیت فرهنگ در جامعه است.

وی با بیان این‌ که فرهنگ اسلام مبتنی بر فهم الهی و شعور است، تأکید کرد: نمایندگان باید در این زمینه برخلاف دوره‌های قبلی اهتمام و جدیت بیشتری را از خود نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سؤال که وضعیت کنونی فرهنگ در کشور چگونه است، ابراز داشت: وضعیت فرهنگی کشور در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا بهتر است و اگر مفاسدی هم وجود دارد امید نجات از آن‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: با این‌ وجود وضعیت فعلی رضایت‌بخش نیست و باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha