شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی معاون پیشگیری از جرایم دادگستری استان قم

حوزه/ استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد، آموزش ۳۵۰ نفر از روحانیون برای رسیدگی به اختلافات خانوادگی به‌عنوان مصلح و عضویت یک هزار نفر در قم در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) به‌عنوان دیدبان و گزارش تخلفات از برنامه‌های اجراشده در سطح استان قم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید یزدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری قم امروز در نشستی خبری با رسانه های قم گفت: معاونت پیشگیری جلسات آموزشی برای بنگاه‌های املاک، آموزش بنگاه و کسانی که در ارتباط هستند و تنظیم قرارداد و اقداماتی که بتواند تنش‌های مربوط به مسکن را کنترل نماید و آسیب‌های مربوطه را کم کند، انجام‌شده است.

وی با اشاره به اقداماتی برای جلوگیری از گران‌فروشی و افزایش قیمت مسکن، اضافه کرد: آمار پرونده‌هایی که وارد دادگستری شده نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدی با اشاره به اجرایی شدن ۳۶ برنامه پیشگیری در سال گذشته، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد، آموزش ۳۵۰ نفر از روحانیون برای رسیدگی به اختلافات خانوادگی به‌عنوان مصلح و عضویت یک هزار نفر در قم در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) به‌عنوان دیدبان و گزارش تخلفات از برنامه‌های اجراشده در سطح استان قم می‌باشد.

به گفته سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری قم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ۱۷۲ مرکز آموزش‌وپرورش برای افزایش مهارت و آموزش، نصب ۱۶۰ دوربین ثبت تخلف به‌ویژه در کمربندی امام علی(ع)، بلوار مرجعیت و میدان ۷۲ تن و کاهش چشمگیر تخلفات رانندگی، به صفر رساندن سرقت تجهیزات زیربنایی آب و فاضلاب، تشکیل دبیرخانه صیانت از منابع آب و پلمب بیش از ۱۰۰ چاه غیرمجاز از اقداماتی است که برای پیشگیری و کاهش جرایم در استان قم صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha