سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشریه علمی- تخصصی« تعلیم و تربیت دینی

حوزه/ مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه از استادان، پژوهشگران و طلاب در عرصه تعلیم تربیت دعوت به همکاری کرد.

حجت الاسلام آل حبیب  در گفت و گو با خبرگزاری حوزه  با اعلام این خبر گفت: مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و با پذیرش ۴۳۸ نفر از طلاب برادر و خواهر کار خود را به صورت رسمی آغار کرد و هم اکنون در حال برگزاری دوره مهارت آموزان ویژه طلاب به صورت مجازی است.

مسئول روابط عمومی مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه با اشاره  به راه اندازی نشریه علمی- تخصصی« تعلیم و تربیت دینی» با همکاری مرکز پژوهش‌های دانشگاه فرهنگیان و مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه در راستای سند تحول بنیادین ،از همه استادان، پژوهشگران، منتقدان و صاحب نظران و طلاب در حوزه تعلیم و تربیت دعوت کرد  با ارسال مقالات و آخرین یافته های پژوهشی خود به ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت دینی و نقد و تولید نظریه در این عرصه کمک نمایند.

حجت الاسلام آل حبیب بیان داشت: بدیهی است مقالات ارسالی بعد از ارزیابی و پذیرش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

وی محورهای پژوهشی دارای اولویت انتشار را مبانی تعلیم و تربیت دینی؛  مطالعات تطبیقی و تربیت دینی در ادیان؛ فلسفه تعلیم و تربیت دینی؛ فقه تعلیم و تربیت دینی و تاریخ تحلیلی تعلیم و تربیت دینی برشمرد.

مسئول روابط عمومی مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی tmobalegh@.ac.ir ارسال نمایند  و در صورت نیاز با شماره ۰۲۵۳۲۹۴۰۷۵۴تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha