شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: علی رغم همه فشارها و و رنج ها که قسمت اعظمی از آن نتیجه سوءمدیرت مسئولان اجرایی است، مقام معظم رهبری به خوبی از پس توطئه های دشمنان بر آمده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری عصر سه شنبه در اختتامیه مسابقه نورالهدی که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، ضمن گرامی داشت دهه مبارکه کرامت، اظهار داشت: امروز برخی افراد مشکلات فرهنگی را به گونه ای مطرح می کنند که انگار انقلاب هیچ آثار و برکاتی نداشته است.

وی با اشاره به آثار و برکات فرهنگی انقلاب اسلامی، افزود: شرکت بیش از ۸۰۰ نفر در مسابقه نورالهدی نشان از رویش های انقلاب دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه در مقابل ریزش ها، رویش هایی بسیاری انقلاب اسلامی داشته که به آن توجه نشده است، عنوان کرد: جامعه پس از انقلاب اسلامی آنقدر رویش داشته که جوانی در خصوص حاج قاسم سلیمانی شعر می خواند یا جوان دیگری نقاشی این شهید بزگوار را می کشد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، حضور دختران و پسران در جای جای کشور را در بحث شعرخوانی، تلاوت قرآن، اهل بیت(ع) فیلم کوتاه، مستند و ... پیرامون دین را نشان از رویش های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این جوانان و فعالیت های آنان متاسفانه مغفول مانده است و باید نمود پیدا کند.

وی، گسترش معروف را یکی از وظایف مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و بیان داشت: ستاد امر به معروف باید اینگونه برنامه ها و مراسمات را در سطح جامعه گسترش دهد چراکه نوعی گسترش معروف است.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون جوانان با انگیزه اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر امروز اتفاقی در کشور رقم بخورد جوانانی در کشور داریم که با انگیزه تر از جوانان دوران حنگ در میدان حضور خواهند داشت، همچنین امروزه دختران جوان ما نیز همانند یک شیر زن عمل می کنند.

وی مطرح کرد: جوانان بسیاری امروز در جای جای کشور در میدان های نبرد فرهنگی می درخشند و اگر ۱۰ ریزش داشته باشیم، قطعا انقلاب هزاران رویش داشته که همگی از برکات انقلاب و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز همچنین مشکلات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: اگر مسئولان فرامین مقام معظم رهبری را گوش می دادند اکنون این گونه دچار مشکلات اقتصادی نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری اظهار کرد: علی رغم همه فشارها و و رنج ها که قسمت اعظمی از آن نتیجه سوءمدیرت مسئولان اجرایی است، مقام معظم رهبری به خوبی از پس توطئه های دشمنان بر آمده اند، لإا اگر فرامین و رهنمودهایی ایشان نبود اکنون با مشکلات فراوانی رو به رو می شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha